Heb regelmatig het volgende vreemde probleem:
Bij de 3e, 4e en 5e versnelling heb ik zodra ik in de hogere toerentallen kom dat de auto ineens met alles met een schok stopt met vermogen geven. Als ik bijvoorbeeld ga inhalen in zijn 4 en gas bijgeef komt het regelmatig voor dat het lijkt alsof ineens alle functies met een schok uitvallen...en je ook letterlijk met een schok in je auto zit. Als ik daarna snel doorschakel reageert de auto weer redelijk normaal. Bij de 1e, 2e en 6e versnelling heb ik geen problemen, maar bij alle andere versnellingen is het knap lullig als je ineens naast een andere auto begint te schokken

Dit alles gebeurd al zodra ik rond de 3500 a 4000 toeren kom, dus volgens mij kan het niet door een te hoge turbodruk komen? Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat mijn accu niet voldoende oplaadt? Moet de spanningsregelaar nog vervangen en momenteel zet ik de accu regelmatig onder spanning zodat ie weer voldoende opgeladen is. Zodra ik in de 6e versnelling rij en pittig doorrij dan rijdt ie zonder problemen door tot ver over de 200, zonder schokken..