Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu di 08 jul 2025, 19:52

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: krukassensor 2L 8V
BerichtGeplaatst: za 20 nov 2010, 03:23 

Ik zou eerst even helemaal terug gaan naar de basis. Controleer de distributieriem, controleer je compressie en loop alles nog eens rustig na. Als dit alles begonnen is na het vervangen van je koppakking en D-riem dan ligt daar waarschijnlijk ook je probleem.
Ik zou je hiermee wel kunnen helpen maar dan zou je richting Nederweert (L) moeten zien te komen...

Maar controleer eerst de basis eens, ook je thermostaat en je radiateur vanwege het warm lopen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 20 nov 2010, 16:41 

dat zal waarschijnlek iets voor het volgend weekeind worden ,( hoop ik ) en dit om de volgende reden . dat is dat ik er zelf niets van ken , en op andere mensen moet rekenen .

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011, 09:08 

hey arjan , hier ben ik nog is ;) het probleem van warm worden zou nu gedaan moeten zijn .
oorzaak was dat de motor vol met vuil zat + termostaat stuk . al deze onderdelen zijn gekuist of vernieuwd . nog juist het probleem met niet of slecht starten na het warm laten draaien van de motor . dat probleem zou namelijk mijn alternator zijn , bij koude moter geefd deze 14 vold door , en bij warme motor maar een klein 12 vold . ben vanplan om deze ook te vervangen , maar weet niet welke ik moet nemen ( 70 of 90 Ampere ) moest er eens naar zien welke er momenteel instak . maar dat is nu juist het probleem . die dat er nu insteekt ben ik gaan halen op de autoafbraak , en is van een astra 2L 16V , en mijn cali is 2L 8V .
was vanplan om die met 90A te bestellen omdat deze dan tog 20A meer heefd , en volgens mij dan toch meer oplaad capasiteit heefd ( of heefd dit er niets mee te maken ? ) :?
nu is mijn vraag , zou ik deze van 90 nemen of heefd deze teveel ampere , en moet ik dan toch die van 70 nemen ?
alvast bedankt
mvg patrick

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011, 09:53 

Je kunt die gewoon van 90 ampere monteren, geen enkel probleem ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011, 18:05 

bedankt :clap: ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]