Ben even niet online geweest ivm griep, maar ben er weer. Okay, bedankt voor de reacties Arjan en Caliberty

. Het probleem is inmiddels verholpen en, zoals zo vaak, bleek het een heel simpel stom massaprobleem te zijn. De motor is natuurlijk in z'n geheel overgebouwd vanuit de grijze naar de blauwe. De massa bleek niet te geleiden omdat die op de blauwe was vastgemaakt op een plek die niet geleidde....stom, niet bij stilgestaan op dat moment

Carrosserie nog zo strak in de lak, dus even met een dremel glad gemaakt op de plek waar de massa gemonteerd zou worden en voila, gelijk lopen!

Na wat vreemde geluiden na zo lang stilgestaan te hebben loopt het blok nu weer als een zonnetje. Had ook de nokkenassen bij voorbaat al in de olie gezet maar evengoed merk je dan toch dat alle olie even goed door het blok moet gaan voordat alles weer netjes klinkt. En ik moet zeggen dat het erg bruut klinkt uit die 2 uitlaten, dat wordt nog leuk als ik politie tegen kom

Vandaag de auto uit de schorsing halen en dan voorzichtig naar huis rijden. Remmen moeten nog knap gangbaar gemaakt worden en daarna kan hij volgende week voor de APK. Hopelijk kan ik dan komende zomer naar wat meetings komen!