Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu di 08 jul 2025, 18:42

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2010, 12:36 

Ik had in mijn vorige Calibra een geweldige afstandbediening bij mij sleutel.
Als ik op het knopje klikte, gingen al mijn deuren van het slot, schakelde mijn alarm uit, en knipperde mijn knipperlichten 2 keer kort :dance:

Nu heb ik weer een calibra. Hier kreeg ik echter alleen 1 sleutel bij, en daar mocht ik het mee doen
Ik zie wel dat (als je in de bestuurdersstoel zit) links voor je langs de kanten van die mooie sensortjes hangen (Die waren voor het alarm toch?). Ook heb ik een startonderbreker, maar dat is gewoon een knopje in mijn auto. Het rode lampje in mijn oude calibra gaf aan of het alarm geactiveerd was of niet. In de nieuwe Calibra geeft ie daarmee aan of mijn startonderbreker actief is of niet

Laatst heb ik mijn accu losgehad en zodra ik hem dan weer aansluit gaat mijn alarm af. Dus hij zit er wel op ! :roll: Ik gok dat in de loop der jaren de afstandbediening gewoon verdwenen is.

Mijn vraag is: Klopt het dat hier wss hetzelfde op heeft gezeten? Kan ik er op1 of andere manier een afstandbediening (met eventueel actief alarm???) bijkopen ? Hoe gaat dit in zijn werking ? Moet dit uitgelezen worden of iets of zijn dat slappe verhalen ?

Alvast bedankt voor de reactie's !

Bjorn: ik weet toevallig dat jij destijds een universele afstandbediening had gekocht. Kan je hier ook je alarm mee aan en uitschakelen en is dit makkelijk te installeren

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2010, 17:51 

he het werkt met het orginele alarm weet ik niet, maar dacht dat dit verders niet ingeleerd hoeft te worden dat is vaak iets an de nieuwere auto`s.
wat betreft mijn afstandsbediening deze is ook te koppelen of uit te breiden met een alarmsysteem maar zelf heb ik dit niet.

grtz bjorn

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]