Te koop:
Opel Calibra 2.5 v6 uit 1996 met 193pk, gemeten op de dynojet bank
Nog maar 150.000km gelopen!
Auto is in topstaat, staat altijd binnen. 2de eigenaar. Lederen interieur in topstaat, geen scheuren.
In Juni 2008 is hij kompleet overgespoten opnieuw met veel nieuwe materialen opgebouwd.
Technisch en motorisch 100%, nadat hij gespoten is heb ik hem uitsluitend met de hand gewassen, dus ook 100% krasvrij.
Tevens ook kompleet nieuwe remmerij voor en achter, en voorzien van een paar dikke 18 inch wielen van het merk Leon Hardiritt. De wielen komen, net als het schroefset van J&R cardesign uit Ridderkerk.

Carrosserie:
-Kompleet overgespoten in originele kleur (Juni 2008)
-Achterruitenwisser van klep verwijderd en dichtgelast
-Motorkapverlenger aan motorkap gelast en kompleet vertint
-Nieuwe voorruit geplaatst
-Voor en achterschermen uitgerolt
-Nieuwe antennevoet
-Nieuwe stootlijsten rondom
-Nieuwe side skirts
-Nieuwe deurrubbers en raamsnorren
-Slotloze grepen van een vectra b geplaatst
-Nieuw logo in voorbumper
-CV + alarm met 2 afstandbedieningen, bestemd voor cabrio’s
-JVC autoradio DVD speler met 2 inch scherm in radiofront
Motorisch en technisch:
-DDV chip (193pk, 263nm koppel)
-K&N 57i kit (originele luchtfilter is aanwezig)
-Nieuwe geboorde remschijven voor en achter met nieuwe remblokken (2009)
-KW variant 1 schroefset (2008)
-Bij 145.000km een grote beurt gehad, alle vloeistoffen vervangen, bougies vervangen, bodem getectileerd, enz.
-Kompleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalisator, met een mooi diep v6 geluid. Absoluut niet hard!! Alleen als je gas geeft hoor je hem !!
Zomerwielen: September 2008
3-delige Leon Hardiritt velgen 18 inch. 8J voor, en 9J achter. De velgen hebben een geanodiseerd stalen velgrand. Deze hoef je nooit te polijsten of te poetsen. Alleen wassen is genoeg. Dus erg onderhoudsvriendelijk. De binnenrand is zwart, zodat de remstof niet opvalt.
Banden:
Voor: Toyo proxes T1R 215-35-18. Achter: Toyo proxes T1R 235-30-18 (deze maat kom je bijna nooit tegen, dus erg uniek) Banden staan ook echt mooi om de velgen heen getrokken.
Deze set heeft een waarde van 4100 euro
Met deze wielen is uitsluitend in de zomermaanden gereden. Banden zijn nog als nieuw, maar ongeveer 6000km mee gereden.
Winterwielen:
6 spaaks OZ velgen 8x17 voor en achter met banden voor: Falken 205-40-17, en achter: Falken 215-40-17. Ook deze banden zijn nog prima.
Reden van de verkoop is simpelweg omdat ik gewoon te weinig tijd heb om mee te rijden, en om er mee bezig te zijn.
Mijn vraagprijs is 8200 euro
Ik lever de auto af met een nieuwe APK (oude loopt tot maart 2011), alle rekeningen die ik heb, een uitdraai van de vermogensbank, de zomer en winterwielen, een cd met alle foto’s van de verbouwing en fotoshoot.
1 minpuntje, de aircopomp is lek (bekende probleem)
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar voor meer vragen of foto’s of eventueel een goed bod kan er altijd gemaild of gebeld worden
Telefoon prive: 0654380959
Telefoon werk: 0610975233 (doordeweeks tussen 8 en half 5 op te bereiken)
mariencatshoek@zeelandnet.nl