Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu di 08 jul 2025, 19:46

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009, 18:24 

Ben voor m'n 4x4 turbo nog op zoek naar bovenstaande benodigdheden. Is er misschien iemand die deze te koop heeft of weet? Bij Mtech zjn de komplete sets best prijzig, en eigenlijk heb ik maar enkele slangen nodig. Maar het mooiste is natuurlijk alles kompleet van siliconen (liefst blauw) :D

Bvd! :!: :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009, 19:24 

Kijk even op de engelse ebay, daar zit iemand of een bedrijf die complete sets verkoopt voor een goede prijs ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 10 okt 2009, 15:50 

O ja, ik weet het weer! Jij was het Arjan, toch ook van die stalen pakkingen? Die van mij is niet al te mooi meer, dus vervangen voor nieuw is dan mijn motto ;)

Dat Ebay heb ik niet al te beste ervaringen mee sinds afgelopen zondag. Heb dan toch betere ervaringen om via internetbankieren het desbetreffende bedrag over te maken. Maar iig bedankt voor de tip betreffende de siliconen slangen Arjan, ik zal vanavond toch even gaan kijken of ik via andere sites als Mtech aan de slangen kan komen. Er zijn er maar een paar matig, maar mooiste is natuurlijk alles nieuw :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 10 okt 2009, 21:55 

\hallo, kijk even op www.nlpower.com daar kun je ze ook kopen in blauw groetejs Rene

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2009, 12:11 

Yep idd! Had nog niet eens gedacht aan NLpower :? Wordt nog een duur geintje met alles erbij :lol: Vanmiddag eerst maar eens de veerpoten overzetten en de stabilisatorstang, die staat weer zeer strak in de verf. Zal alleen wel weer een hel worden om die klemmen met die stabilisatorrubbers op z'n plek te krijgen. Vorige keer floepte ie elke keer weer onder dat randje vandaan (die nieuwe rubbers zijn namelijk een stuk dikker dan die uitgelebberde dingen die er nu nog onder zitten) :cry: Maar goed, nu kan het nog en het subframe zit nu toch nog niet definitief vast. Hopelijk blijft het een beetje droog vandaag anders staan we in de grote schuur tussen de paarden :mrgreen: Maar bedankt, nu weet ik iig dat ik voor alle slangen zo'n 5 a 6 meier lichter ben na aankoop :lol: Maar je bent een liefhebber of niet, en van half werk worden we niet veel wijzer en voor je het weet sta je weer te blauwbekken langs 1 of andere snelweg :x

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]