Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu zo 11 mei 2025, 21:00

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Turbo
BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2010, 19:13 

Het lijkt me geweldig om daar eens te kijken Arjan, maar ik ben bang dat ik dan niet alleen voor een turbo maar ook voor een ander C2.0 LET blok heen kan gaan :lol:

Maar je hebt het dus 1 keer gezien bij een andere? Weet jij misschien ook wie dit is, of wat die persoon zijn ervaringen waren met deze turbo?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2010, 19:24 

Misschien een stomme vraag, maar hoe gaat het in zijn werk op die site? Oude turbo demonteren en dan via de post opsturen? Ik zie nergens een adres of iets dergelijks waar ik mijn oude turbo naar toe kan sturen en wat de wachttijd voor een nieuwe is? :oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2010, 22:32 

Dat zijn dingen waar je even voor moet bellen of mailen. Aan de andere kant wacht ik nu al 3 dagen op antwoord dus ja...

Degene die hier geweest is is er erg goed over te spreken, heb hem zelf ook gezien en ziet eruit als nieuw. Volgens mij is het echt geen slechte koop daar. Als ik ga kijken ooit voor een K26 turbo ga ik daar ook heen denk ik ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 31 aug 2010, 10:55 

Ehhh, heb ik een vraag gemist? :o Ik bedoel die ronde wastegate met dat stangetje eraan, rechts v/d turbo. Omdat ik die niet zag op de foto :lol:

Maar zal ze idd eens proberen te bellen of mailen. Heb geen ervaring met dit soort sites, en jawohl.. dan moet ik nog technisch duits gaan praten ook :lol: Zal eens kijken of ik ergens een telefoonnummer kan ontdekken of een mailadres, zag het gisteren nergens staan namelijk :oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 31 aug 2010, 11:01 

Ahum....kan op deze site idd nergens iets vinden waar je contact kan opnemen met de leverancier..of moet je hiervoor contact via email opnemen met Ebay Duitsland? :think:

Ben toch wel redelijk overtuigt nu dat ik hier mijn nieuwe turbo vandaan moet halen. Alleen dat Ebay staat me iets van bij dat dat niet echt prettig werkt :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 31 aug 2010, 12:09 

Ik bedoelde dat ik hem gemailed had met een vraag via ebay en wacht nu al een paar dagen op antwoord. Ik denk dat je beter even kunt bellen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 31 aug 2010, 13:33 

Zag zojuist helemaal onderaan adres met telefoonnummer e.d. pas :oops: Zal ze ook even een mailtje sturen in mijn beste duits met uitleg en wat de bedoeling nu eigenlijk is en of ik eerst mijn oude turbo op moet sturen naar hun. Ik neem aan dat zoiets het beste aangetekend moet gebeuren als ik mijn oude turbo opstuur? Maar jij had ze dus ook al een mailtje gestuurd? Vreemd dat je nog geen reactie kreeg, want ik mag toch aannemen dat dit een serieus bedrijf is :think:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 31 aug 2010, 15:07 

Ja maar duitsers hebben de gewoonte om niet te antwoorden, zelfs met hele grote bedrijven. Zal de mentaliteit wel zijn... Het beste is gewoon langsrijden en het zaakje omruilen. Maar dat is bij elk bedrijf zo ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 01 sep 2010, 11:38 

Laat ik zowaar vanmorgen al een bericht vinden in m'n hotmail..zal wel liggen aan mijn gebrekkige duits denk ik :lol:
Zie hier het antwoord:

Hello Paul, thanks for your question!
Yes, the sell is in exchange to your old turbocharger.
You´ll get a complete overhauled standart K16 turbocharger with repaired wastegate etc.etc.(look at the pictures at ebay)
First you have to send your old turbocharger and do the payment.
The process time will be 10 to 14 days.
If you want to send your old turbocharger later you must pay 300.-Euro for deposit.
You´ll get the money for the deposit back, when your old turbocharger will be here.
The shipping cost are 32.-Euro via DHL.
If you want to get an extensive offer, please let me now it.
kind regards
Matthias Bock
www.turboprofi.com

Aangezien ik behoorlijk haast heb en geen meter meer zal rijden met een half kapotte turbo zit ik er toch maar aan te denken om eerst die nieuwe te laten komen (dus met 300 euro borg). Begreep eerlijk gezegt een beetje dat ze juist de oude turbo zouden reviseren maar ze hebben ze dus gewoon nieuw op voorraad liggen :think:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]