pSi schreef:
Kleine update:
- Het ziet er naar uit dat het remgedrag aan de achterkant ook wat beter aan het worden is. 1 kant heeft inmiddels geen roest meer, de andere kant nog wel. Binnenkort maar even bij Arjan de binnenkant van de remschijven bekijken of deze goed geremd hebben.
- De deur kan helaas niet gesteld worden. De ophanging van Calibra is zo gemaakt dat het alleen omhoog en omlaag gesteld kan worden, naar voren/achteren is niet mogelijk en dat is nu net wat ik nodig had

Ach ja, dan de deur maar beetje goed in de gaten houden dat het daar niet gaat roesten.
- Het vocht aan de binnenkant dezer dagen is beetje in alle auto's normaal heb ik gemerkt. Heb ook gemerkt dat als ik alle luchtsluizen van de auto dichtdraai het wel aanzienlijk minder is. Dus lucht op de voorruit uitzetten, de waaier uitzetten en de lucht op de vloermatten richten i.p.v. de zijraamen.
Binnenkort even een afspraak maken om mijn achteras te laten corrigeren.
hay
als de deur hangt,dan is 1 of beide deurpennen versleten
beide vervangen
en zorg dat je elk jaar voor de winter alle scharnieren inspuit met vet
en de deursloten ook
en ,,,,,,,ga nooit op een geopende deur hangen of leunen dat is te veel kracht
dan ga je de scharnieren verslijten
de deuren zijn al extreem groot in gewicht
en dan ook nog op een geopende deur leunen is echt funest
en als er goede scharnierpennen in zitten en hij hangt nog,,
dan open je de deur iets en tilt hem omhoog met kracht
op die manier verzet je de scharnierpunten omhoog door te buigen
dat gebeurd ook veel in garages en fabriekken om deuren bij te stellen
en dan kan je het grote roestbeest aanpakken want straks heb je gaten in je koker waar de deur op rust(roestplek)
en de deur ook natruurlijk