vandaag eventje sop bezoek geweest bij mijn oom en tante in nieuwegein.
op de terugweg naar huis toe, lekker tuffend over de A12, zie ik nog net een stuk puin op mijn weghelft liggen, en voor ik het weet hoor ik een helse klap en zie ik verscheidene mensen gelijk seinen met hun lampen.
gauw de vluchtstrook op, en net aan op de vluchtstrook nog aan het afremmen zie ik mijn complete achterbumper van de auto af vliegen en over de vluchtstrook heen schuiven.
natuurlijk vloekend, tierend en goed knorrig stap ik de auto uit om de schade te bekijken en de bumper weer op zijn plaats te hangen.
net 3 weken terug me delen laten spuiten en gemonteerd en dan kom t dit geintje er weer achteraan.
me complete bumper flink beschadigd. sierlijsten, onderlip, bumper en bumperophanging goed naar de knoppen.
hierbij de pics:

heb me laten informeren dat rijkswaterstaat hiervoor aansprakelijk gesteld zou kunnen worden. dit zal dus mijn eerste optie worden om dit te proberen aangezien er bouwpuin op de weg lag van de nieuwe op en afrit die hier aangelegd is / word.
anders word het weer flink in de buidel tasten.
zal nog wel aanwezig zijn op de ctn meeting volgend weekend, aangezien ik me hier heel lang op heb verheugd. en zal daarna pas weer op meetings aanwezig zijn als de auto weer in volle glorie is hersteld.
grtz bjorn