Vorrig weekend heb ik 1-armig ruitenwisser geinstalleerd en die werkt prima moet ik zeggen en andere spiegels erop gezet alleen die moeten nog even aangepast worden zodat ze echt naar me zin zijn en heb ik de Bastuckuitlaat van Armand overgenomen
Vandaag(vrijdag 13 mrt) begonnen aan me nieuwe motorkap waar het een en ander aan gaat veranderen
ben al begonnen om een gat erin te maken zodat de Echte Orginele Subaru Luchthapper (van me broertje zijn subaru geript

) erin past voor de rest ben ik nog van plan om rechtvoor in de motorkap een kleine luchtkanaal(happer) te maken maar dan wel zodat er niks aan de bovenkant ven de motorkap uitsteekt gaat een leuke klus worden haha maar lekker de tijd voor nemen dan gaat alles goedkomen uiteraard
Morgen ga ik verder met de motorkap en ga ik een poging doen om die Bastuck uitlaat eronder te gooien (ben benieuwd naar nieuwe geluid van me Cali)
Verders ga ik binnenkort even de poten van me Kofferklepspoiler met zon 5cm inkorten zodat deze mooier uitkomt ( al vinden sommige deze spoiler er helemaal niet mooi op staan maar smaken verschillen gelukkig) en moet ik nog na een tip van Armand even wat aan me Dumpvalve doen(die zit niet helemaal okeej hoorde ik van Armand )
voorlopig is dit het wel een beetje als er meer komt dan laat ik het zeker weten
en Armand Bedankt voor de tip van de Dumpvalve ik zit met smart te wachten op jou juiste wijze van installatie ervan
Groeten
Johan