Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu ma 20 okt 2025, 13:25

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2009, 20:45 

Vorrig weekend heb ik 1-armig ruitenwisser geinstalleerd en die werkt prima moet ik zeggen en andere spiegels erop gezet alleen die moeten nog even aangepast worden zodat ze echt naar me zin zijn en heb ik de Bastuckuitlaat van Armand overgenomen

Vandaag(vrijdag 13 mrt) begonnen aan me nieuwe motorkap waar het een en ander aan gaat veranderen
ben al begonnen om een gat erin te maken zodat de Echte Orginele Subaru Luchthapper (van me broertje zijn subaru geript :lol: ) erin past voor de rest ben ik nog van plan om rechtvoor in de motorkap een kleine luchtkanaal(happer) te maken maar dan wel zodat er niks aan de bovenkant ven de motorkap uitsteekt gaat een leuke klus worden haha maar lekker de tijd voor nemen dan gaat alles goedkomen uiteraard
Morgen ga ik verder met de motorkap en ga ik een poging doen om die Bastuck uitlaat eronder te gooien (ben benieuwd naar nieuwe geluid van me Cali)

Verders ga ik binnenkort even de poten van me Kofferklepspoiler met zon 5cm inkorten zodat deze mooier uitkomt ( al vinden sommige deze spoiler er helemaal niet mooi op staan maar smaken verschillen gelukkig) en moet ik nog na een tip van Armand even wat aan me Dumpvalve doen(die zit niet helemaal okeej hoorde ik van Armand )

voorlopig is dit het wel een beetje als er meer komt dan laat ik het zeker weten

en Armand Bedankt voor de tip van de Dumpvalve ik zit met smart te wachten op jou juiste wijze van installatie ervan

Groeten
Johan

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2009, 09:59 

nou heb ik vernomen dat 1 armige ruitenwissers niet passen op calibra's met airco ivm de interieurfilter die in de weg zit.

hoe zit dit precies? (in de weg ja haha) zijn er ook setjes die er wel op passen icm interieurfilter of ander handigheidje of zo zodat het passend kan?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2009, 18:11 

Ik weet niet of die setjes er zijn de mijne heeft geen airco erin zitten haha dus dat probleem had ik niet

ik weet wel dat je een andere stang op je oude steun zet dus je oude wisserstang die de twee wisser aandrijft wordt vervangen door een stang dat maar 1 wisser aandrijft

meer kan ik er helaas niet op antwoorden

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2009, 18:14 

zo weer een stukje dichterbij hahaha

Van het weekend me spoiler met zon 5cm verlaagd en nu zit hij zeker mooier en stabieler
heb ook de bastuck uitlaat eronder gehangen en ik moet zeggen het geeft een droom geluid lekker donker geluid maar zeker niet vervelend op de snelweg dus dat is mooi

heb helaas niet verder aan me motorkap kunnen werken weekend werd iets drukker dan verwacht maar ach dat kan gebeuren en het heeft geen haast

voor de rest heb ik niet veel te melden

Groet
Johan

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17 maart 2009, 22:29 

NightHawk25 schreef:
Vorrig weekend heb ik 1-armig ruitenwisser geinstalleerd en die werkt prima moet ik zeggen en andere spiegels erop gezet alleen die moeten nog even aangepast worden zodat ze echt naar me zin zijn en heb ik de Bastuckuitlaat van Armand overgenomen

Vandaag(vrijdag 13 mrt) begonnen aan me nieuwe motorkap waar het een en ander aan gaat veranderen
ben al begonnen om een gat erin te maken zodat de Echte Orginele Subaru Luchthapper (van me broertje zijn subaru geript :lol: ) erin past voor de rest ben ik nog van plan om rechtvoor in de motorkap een kleine luchtkanaal(happer) te maken maar dan wel zodat er niks aan de bovenkant ven de motorkap uitsteekt gaat een leuke klus worden haha maar lekker de tijd voor nemen dan gaat alles goedkomen uiteraard
Morgen ga ik verder met de motorkap en ga ik een poging doen om die Bastuck uitlaat eronder te gooien (ben benieuwd naar nieuwe geluid van me Cali)

Verders ga ik binnenkort even de poten van me Kofferklepspoiler met zon 5cm inkorten zodat deze mooier uitkomt ( al vinden sommige deze spoiler er helemaal niet mooi op staan maar smaken verschillen gelukkig) en moet ik nog na een tip van Armand even wat aan me Dumpvalve doen(die zit niet helemaal okeej hoorde ik van Armand )

voorlopig is dit het wel een beetje als er meer komt dan laat ik het zeker weten

en Armand Bedankt voor de tip van de Dumpvalve ik zit met smart te wachten op jou juiste wijze van installatie ervan

Groeten
Johan

oeps ja sorry helemaal vergeten!

hier is de link!

http://www.eds-motorsport.de/_eds_/de/downloads/Anleitungen/Anleitung_Einbau-Popoff-C20LET-Deutsch.pdf

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 22 maart 2009, 09:52 

haha geeft niet maar als ik de link aanklikt dan kan ik het bestand niet openen omdat het een pdf bestand is denk ik
voor de rest ligt me motorkap even in de wacht omdat van de week een dierbare is overleden

groetjes
Johan

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]