Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu di 18 nov 2025, 04:34

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Even een idee:
BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 12:04 

Ben zelf ook erg benieuwd naar CDT. Ik ben zelf jarenlang lid geweest van CTN, en natuurlijk zaten daar ook hele aardige mensen tussen waar ik het goed mee kon vinden. Maar ja, dat zal je in elke club wel hebben dat je met de 1 meer omgaat als met de ander. Alleen voelde ik me er om de 1 of andere reden niet echt thuis, had toch een beetje het gevoel van een vaste kliek waar moeilijk tussen te komen was. Al zal het er ook mee te maken hebben dat ik natuurlijk geen Brabander ben en ook een buitenbeentje ben met lang haar ;) Zag deze club ooit al eens in Duitsland, en vond de naam gelijk al veel beter eigenlijk dan die andere waar ik lid van was. Maar goed, het lijkt me iig geweldig om met CDT een keertje kennis te maken op een meeting. Vind het persoonlijk juist een erg goede aanpak zoals het er bij CDT aan toe gaat. Altijd welkom op meetings las ik, en gewoon vrijblijvend eens de kat uit de boom kijken..hou ik wel van ja. Al ben ik persoonlijk een behoorlijk open persoontje hoor, dus laat die kat maar vallen :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 16:05 

Heb hier niks meer aan toe te voegen :D

Denk dat er meer mensen met zo'n gevoel zijn,

Houd goed de meeting agenda in de gaten, heel vaak houden we ook spontaan een kleine meeting op een meeting. Komen we dan voor de auto's ?
Uhm uhm ja dat wel maar ook om flink eens bij te kletsen (veel koffie drinken) vooral over van alles en nog wat.
Alleen is het in de wintermaanden een stuk stiller , zeg maar winterslaap, dit omdat er ook bijna geen meetings zijn.

Dus wanneer er een meeting op de agenda staat, geef je op (naam op het forum bij de meeting erbij zetten) en ga eens gezellig mee, en doe eens helemaal gek om dan meteen naar oschersleben te rijden :D das DE opelmeeting (persoonlijke voorkeur haha)

Ow volgens mij komt er eerst een koffiemeeting, ik geloof ergens in april nobis asten, meeting stelt niks voor maar de koffie en gebak is zoooooooooooooo lekker ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 16:11 

TurboPauluz schreef:
Ben zelf ook erg benieuwd naar CDT. Ik ben zelf jarenlang lid geweest van CTN, en natuurlijk zaten daar ook hele aardige mensen tussen waar ik het goed mee kon vinden. Maar ja, dat zal je in elke club wel hebben dat je met de 1 meer omgaat als met de ander. Alleen voelde ik me er om de 1 of andere reden niet echt thuis, had toch een beetje het gevoel van een vaste kliek waar moeilijk tussen te komen was. Al zal het er ook mee te maken hebben dat ik natuurlijk geen Brabander ben en ook een buitenbeentje ben met lang haar ;) Zag deze club ooit al eens in Duitsland, en vond de naam gelijk al veel beter eigenlijk dan die andere waar ik lid van was. Maar goed, het lijkt me iig geweldig om met CDT een keertje kennis te maken op een meeting. Vind het persoonlijk juist een erg goede aanpak zoals het er bij CDT aan toe gaat. Altijd welkom op meetings las ik, en gewoon vrijblijvend eens de kat uit de boom kijken..hou ik wel van ja. Al ben ik persoonlijk een behoorlijk open persoontje hoor, dus laat die kat maar vallen :lol:

Hier ben ik het mee eens. Bij ctn moet je eerst lid zijn enzo. Dus hier is het gewoon een voordeel om elkaar eerst te leren kennen enzo. :mrgreen:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]