Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu zo 19 okt 2025, 01:10

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2013, 22:08 

Geachte leden van het Opel Forum,

Wij bij Unlimited Tuning willen, indien genoeg interesse, zondag 10 februari 2012 een dyno/chiptuning meeting organiseren.

Op deze dag willen we ook ons bedrijf aan jullie presenteren en nader met jullie kennis maken.

We willen om 10.00 uur beginnen tot 17.00 uur.

De prijs van een dynorun is €40,-.
Hiervoor krijg je sowieso 2 runs achter elkaar en als het vermogen erg schommelt maken we nog een 3e run.
Aan het eind van de dyno volgt er uiteraard een uitdraai waarop de vermogens zijn af te lezen.

De kortingen op chiptuning bedragen deze dag €30,- bovenop de al fikse korting die forumleden van het Opel-Forum kunnen genieten.

Er komt op de betreffende dag een party-tent te staan, met broodjes, frituur en drinken tegen een kleine vergoeding.

Tevens zijn er op de zondag genoeg parkeerplekken om een hele grote meeting te houden.

Met vriendelijke groet, With kind regards,

Johan van Essen
Public Relations

Unlimited Tuning
Uraniumweg 47
3812 RJ Amersfoort
The Netherlands

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=191&t=172530
Phone: +31 (0) 33 7549111
E-mail: johan@unlimitedtuning.nl
Internet: http://www.unlimitedtuning.nl

Hieronder komt een lijst te staan van leden met interesse (geef duidelijk aan waar de interesse ligt die dag):

Beste leden,

Het wordt zondag 10 februari aanstaande. Zowel Jeroen (beheerder) als ik zitten in het weekend van 3 februari beiden met verjaardagen. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Wat betreft een contest, we hebben besloten dit NIET te doen. Het moet aantrekkelijk blijven voor iedereen. En ik heb het voorstel gezien, smallblock-bigblock e.d. en het is een leuk idee maar we mikken voor het plezier van IEDEREEN.

Maar bedankt voor het meedenken, dit wordt gewaardeerd!

Het topic wordt eenmalig opgeschoond, de datum is bekend en vanuit hier kunnen jullie jezelf alsnog opgeven!

Korte uitleg zover ik gelezen heb:
Je kunt op de testbank je pk's testen en de leden van opel forum krijgen x % korting op een chip die op de test bank word geschreven.

10 februari hebben ze open dag.

Iemand intressen in?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2013, 12:26 

len om 10.00 uur beginnen tot 17.00 uur.

De prijs van een dynorun is €40,-.
Hiervoor krijg je sowieso 2 runs achter elkaar en als het vermogen erg schommelt maken we nog een 3e run.
Aan het eind van de dyno volgt er uiteraard een uitdraai waarop de vermogens zijn af te lezen.

De kortingen op chiptuning bedragen deze dag €30,- bovenop de al fikse korting die forumleden van het Opel-Forum kunnen genieten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2013, 16:07 

Chiptuning op maat (NORMAL - non-turbo motor) inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en uitdraaien van de dyno-runs: VAN €374,- VOOR €300,- inclusief BTW !! en dan nog 40 euro eraf is dan bezing geld :lol:

Chiptuning op maat (NORMAL - turbo motor) inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en uitdraaien van de dyno-runs: VAN €474,- VOOR €375,- inclusief BTW !!

Word miss wel interessant om me vectra te chippen haha zolang ik hem heb

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]