Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu zo 19 okt 2025, 12:12

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2010, 15:30 

InjectTheVenom schreef:
Uiteindelijk wel ja als ik genoeg geld bij elkaar gesprokkeld heb. Turbodruk probleem ligt vermoedelijk aan een brakke wastegate actuator mogelijk in combinatie met de Amal klep maar zoals gezegd, eerst vakantie vieren en daarna pas weer geld uit gaan geven aan de auto.

hmmm ik zit met hetzelfde probleem.
ik haal max bijna 0.4 bar :cry:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010, 22:06 

Binnenkort in dit theater:

Het demonteren van 2 wielkuipen en 2 achterschermen binnen een week tijd, als het mee zit en mijn plaatwerker heeft tijd zit het nieuwe spul er binnen die tijd ook tegenaan al zal het nog wel in de primer en kit zijn :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 dec 2010, 20:02 

Jup de afspraak staat, in week 52 ga ik hard aan het werk waarna hij meteen naar de overkant van de straat gaat waar de wielkuipranden hopelijk grotendeels gered kunnen worden. Zo ja dan scheelt dat een paar honderd euro aan 2 wielkuipen die meteen richting 2 voorschermen, een motorkap en misschien een voorbumper gaan (nieuw materiaal scheelt ontzettend veel tijd in schuren en strak maken).

:pray:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 dec 2010, 20:07 

Dat is mooi nieuws kerel :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010, 23:04 

Nog meer mooi nieuws, het nieuwe linker achterscherm is als alles goed is morgen binnen bij degene waar ik het besteld heb. Ziet dat er naar tevredenheid uit dan bestel ik terplekke het rechter scherm en een motorkap (roest aan voorrand) erbij, als er een mooie prijs gemaakt kan worden doe ik daar meteen de voorschermen bij.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010, 23:09 

InjectTheVenom schreef:
Nog meer mooi nieuws, het nieuwe linker achterscherm is als alles goed is morgen binnen bij degene waar ik het besteld heb. Ziet dat er naar tevredenheid uit dan bestel ik terplekke het rechter scherm en een motorkap (roest aan voorrand) erbij, als er een mooie prijs gemaakt kan worden doe ik daar meteen de voorschermen bij.

is zeker goed nieuws :clap:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2010, 19:45 

Met een beetje goed fatsoen en medewerking van het weer zaterdag het achterscherm ophalen dat vanmiddag inderdaad binnen gekomen is :pray:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2010, 22:12 

InjectTheVenom schreef:
Met een beetje goed fatsoen en medewerking van het weer zaterdag het achterscherm ophalen dat vanmiddag inderdaad binnen gekomen is :pray:

is goed nieuws ;)

restoratie kan beginnen :clap:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2010, 23:15 

Zo ik ben net pas kapot terug gekomen, in de pauzes waren achterbumper en achterlichten er al uit gegaan en direct na het werk heb ik de rest los gehaald. Toen maar eens voorzichtig een paar puntlasjes proberen en VERDOMD ze kwamen met gemak los toen het kroontje diep genoeg kwam :o Ben in een stug tempo door gegaan en voordat ik ophield was het linker achterscherm voor 1/3 los.
Als ik morgenavond de sokken er in zet ligt met een beetje geluk het hele scherm er af!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 28 dec 2010, 22:12 

Grrrrr net niet aan volledig loshalen toe gekomen :lol:

Alleen de puntlassen van de verroeste wielrand resteren nog en dan is het morgenavond een feit dat ik mijn eerste stuk plaatwerk helemaal zelfstandig en 100% netjes los gehaald heb :twisted: Ok er moet nog een restrandje van de dorpel af maar dan is het ook officieel. Rust heb ik dan nog niet want zodra het scherm los komt verhuis ik meteen naar de rechterkant om daar vrolijk verder te gaan, tot nu toe mag ik niet klagen het gaat soepel en vlot!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]