Da P schreef:
Hé Calipeter!
Ik zit met gelijkaardige problemen, dus post ik het ook hier maar

Ik heb net hetzelfde aan de hand (zie foto hieronder). Gelukkig wel maar 1 die is afgebroken. Wel heb
ik 5 bouten die ik er gewoon heb uitgedraaid. Deze zitten vast in de koperkleurige moeren (weet niet juist
de naam hiervoor).
Het eerste probleem is hetzelfde als jou, dit ga ik proberen uitboren dan maar
Maar het tweede probleem, de schroefdraad zit nog vast in de moer, hoe kan ik dit eruit krijgen zonder de
schroefdraad te beschadigen? En als ik deze er dan al uitkrijg, hoe zet ik de schroefdraad terug in de
cilinderkop zonder de draad te beschadigen? En moet ik hiervoor locktide gebruiken?

hihhi
nou gelukkig heb ik geen probleem hiermee hoor
dit is niet mijn topic
maar de tapeinden kan je er gewoon uitdraaien
en desnoods nieuwe inzetten
dit is nog bij opel te verkrijgen
ik heb afgelopen jaar nog een setje gekocht
neem dan gelijk ook de moeren mee van opel
en gebruik liever geen loctite maar draai ze volgens het moment vast zoals je in de vraagbaak van de a vectra kan terugvinden
heey success
groetjess

oh en als de draad aan de moer zit kan je het kompleet met de moer ook wel weer in de kop draaien als je het uitlaatspruitstuk erop hebt zitten hoor
mischien een heel klein stipje pakking gebruiken kan wel op het beging van de draad vd bout
maar ga aub niet de hele draad insmeren met pakking dan krijg je problemen bij demontage
in de fabriek zitten ze bij mijn weten koud dus zonder pakking eringedraaid
maar dat kan ik wel es opzoekken in de vraagbaak