Maurice89 schreef:
Thx Arjan!.

Zo had ik het in me cali vervoert

Was eigelijk niet te doen. Maar het was even niet anders. Was zoals ik al had gezegt na Hennie geweest. En ben er eigelijk achter gekomen dat er van alles en nog wat aan me calibra is kwa verhaaltjes. Is niet zo leuk
Weet wel sinds vandaag dat wss alleen me motersteun van bij de versnellings bak kapot is. De rest was nog gewoon goed
Maar ik heb een calibra 2.0 8v bj 95. En er zit een dtm bekleding in

Dus beetje rare shit? Schijnbaar zou er ook bij mij rechts.... airbag moeten zitten. Maar sinds ik de wagen heb zit daar gewoon een soort bakje waar ik van alles in kan leggen.
Me auto is compleet overgespoten geweest... En voor de auto heb je zeg maar een soort balk... die je zijscherme enzo verbind zeg maar. In dat gedeelte heb je twee plaatjes... Eentje met je kleuren type bouwjaar enzo.. En eentje voor het sessie of hoe je dat ook typt
Deze twee plaatjes zijn er opnieuw in gepopnageld.... Dat is goed te zien. Dus ik vraag me best af wat er allenmaal met me calibra heeft afgespeeld

Ik zal het nooit weten
En zo staat het leer er nu thuis bij:

En over me achterklep tja ik blijf door zoeken

Er zit redelijk wat verschil tussen de E140 en E138.
Maar even een vraag: Mijn calibra is in maart gebouwt 1995 Volgens hennie kon ik alleen van af bj 95 een zonne dak er in zetten. Niet onder het bouwjaar 95. Want mijn wagen is een S ofzoiets was het verhaal. Kon hem wel uit een Corsa B , Safari, Vectra G En Tigra als het goed is.
Achterbank heb ik nog niet los gekregen. Ga er morgen even voor kijken. Hopelijk lukt het me. De deur panelen vind ik eigelijk niks. Bij eentje zit er een scheur in

En die andere een hele boel lucht er onder.
En voor een board computter

De bedrading moet ik zelf nog even leggen. Heb samen met Hennie gekeken:) en die zit er helaas niet in.
Ohja nog een ding. Er zitten volgens Hennie verschillen in een dakhemel? Zover ik nu weet.. Kan ik een dakhemel van onder mijn bouwtype er niet in. Ofja die passen niet lekker.
heey maurice
ten eerste heb jij geen dtm bekleding
je hebt de standaard chequers bekleding
dtm is met gele en grijze lijnen niet met blauw rood wat jij hebt
dtm heeft leren stuur met grijsleren vlakken
een schade kan gebeuren,hij is niet krom of slecht gerepareerd ,
en ja niet moeilijk te zien dat je voorschade hebt gehad,je voorbumper is toch slecht gespoten
en dat valt op
de rest is prima hoor
dus whats the problem??????
maar jou carrosserie is in prima staat zoals ik je al zei
een calibra heeft tot eind 95 een oud type schuifdak
na 95 is er een heel ander model ingebouwd die niet past in de oude typpen
de hemelbekleding is voor zover ik weet in 2 kleurende oude grijze en de nieuwe witte
wel moet je oppassen dat je geen hemelbeklding koopt waar in de zijkant gaten in zitten voor het opelalarmsystyeem
dus je moet je niet zomaar aannemen wat je van anderen hoort hoor

en wat mankeerd er dan zoal aan je auto verder?
ik had hem gezien bij mij en niet onder bekeken maar voor de rest heb jij een prima calibra en ook nog eens de sterke uit finnland
je wielranden achter zijn keihard en kaarsrecht ,niks aan te vinden
dus beter kan je niet krijgen hoor maurice
alleen nog ff goed laten tectyleren overal en je kunt hem nog jaaaren rijden
niks aan de hand
en gefeliciteerd met je leren bekleding