Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu ma 20 okt 2025, 13:52

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 nov 2009, 15:36 

Dat hij de bumper terugneemt en jou je 400 euro terug betaald. Wat de spuitkosten betreft kun je dit niet aan hem wijten. Je moet altijd alles eerst passen voor dat je gaat spuiten, dat is met alles zo.

Maar als Illusion dit leest dan weet hij ook dat wij hem allemaal wel een beetje kennen. Veel slecht nieuws (zoals ik al eerder zei) heb ik nooit gehoord, enkel een keer dat levertijden wel eens behoorlijk uit konden lopen.
En wij weten allemaal dat Sebastiaan een perfectionist is en in mijn ogen dus echt wel van deze schade afwist, daar blijf ik dus bij. Hij weet maar al te goed hoe dat alles moet passen en hoe dat alles zou moeten zitten/aansluiten. Zoals je op de fotos van de Nurburgring ziet zat hij bij hem ook al niet goed.

Ow en Sebastiaan, de zaken niet erger maken dat het is he, er is alleen gezegd dat je schade hebt gereden en niemand heeft gemeld dat je een onwaardig kereltje bent waar niemand woorden aan vuil wil maken. En een oplossing om iemand af te schepen met helder koplampglas is geen oplossing he, daar is Calipeter totaal niet mee geholpen.
Zelf stoor je je er altijd aan (zoals op het opelforum) dat mensen je woorden verdraaien en dat je er niet fatsoenlijk kunt reageren, doe dat dan zelf ook niet!!! :naughty:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 10 nov 2009, 23:57 

400 euro is indd een mooi bedrag lijkt me,persoonlijk vind ik het belacelijk veel geld voor zo'n bumper.
Moet ze eens beter gaan zoeken,nieuwe handel voor bully haha

los je zaakjes netjes op illusion,want voordat je het weet word je als oplichter uitgemaakt op het opel forum..... ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 11:18 

Beste Allemaal,

Als je door vrienden erop geattendeerd wordt dat je ergens zwart gemaakt wordt dan lees je dat.
Ik wil graag een heel betoog neer zetten over hoe en wat. er is echter 1 probleem.
Als ik de waarheid zeg dan lieg ik volgens mensen, Als ik peter zijn verhaal onderschrijf dan ben ik een leugenaar.

Ik heb peter nadat hij mij in mails duidelijk weg zet als een bepaald soort mens aangegeven dat hij 'niet ik', maar hij met een voorstel moet komen wat eerlijker is dan het voorstel wat hij eerder heeft gegeven.
Elk voorstel wat ik doe wat hij belachelijk vind vermeld hij op het forum om duidelijk te maken hoe triest hij mij vindt, en als ik een ander voorstel maak wat beter is dan wordt er gemeld dat ik niet met hem verder wil kletsen.

Als de bumper in originele staat was dan was er geen probleem geweest, maar hij is in een andere kleur en veel belangrijker hij is niet alleen opnieuw gespoten maar ook aangepast! waarbij ik nooit kan achterhalen in hoeverre. Ik ga ervan uit alleen koplampsproeiers, maar deze opmerking gaat dalijk waarschijnlijk al direct uit zijn verband getrokken worden.

Ik heb hem in mijn laatste mail gemeld dat ik het ongepast vindt als je een oplossing wilt zoeken om dan je bevindingen direct op een forum te knallen.

Als ik problemen heb met een verkoop, en iedereen mag weten dat dat best wel eens incidenteel voorkomt.
Maar dat is met iedereen die spullen verkoopt dan probeer ik altijd een oplossing te zoeken.
Dat doe je denk ik om 3 redenen.
Je naam hooghouden
je klant tevreden houden
Uit coulance omdat er iets mis is gegaan.
Ik heb overigens nog nooit zo een probleem gehad met een verkoop en dat kunnen de meeste wel onderschijven want de enige klachten die ik meestal krijg zijn over pakketjes die niet aankomen, waarbij vaak het opgegeven adres niet klopt of de TNT blunderd en incidenteel een pakketje wat ik over het hoofd zie en wat ergens blijft liggen, terwijl ik geloof dat het al verzonden is.

De hoogte van de overeenkomst en de schadevergoeding houdt stand met deze 3 factoren.
Mijn naam is al besmeurd voordat we over een overeenkomst konden gaan beginnen met praten.
De klant is ronduit 'beleefd grof', kleinerend en intimiderend
en dan blijft er coulance over.

In mijn laatste mail waarin ik nogmaals meldt kom met een voorstel dan praten we verder vermeld ik het volgende
Citaat:
Ik snap je boosheid, maar als IK een probleem heb probeer ik het eerst op te lossen voordat ik iemand zijn reputatie ga besmeuren.
Daarin verschillen we duidelijk van mening.

Toch vindt peter het nodig om direct weer het wijzende vingertje op het forum tentoon te stellen.

Hij meldt mij dat de bumper met 1,7 CM ruimte verschil bij de meeting van de nurburgring stond.
Als iemand hier, en jullie waren met een redelijke groep aanwezig dit kan verifiëren (Laten we eerlijk zijn, zulke dingen vallen echt wel op bij ons allen) dan hoor ik dat graag. Alleen zal niemand reageren want dat is niet het geval geweest.

Verder waarom ik hennie boomkamp niet heb gebeld?
Als ik van het probleem zou afweten had ik dat zeker gedaan.
Als ik nu nog zou gaan bellen.
Tsja onder andere Cabriobully en arjan kuiper die weten wel wat ik bedoel met als ik belachelijk gemaakt wil worden dan lees ik het topic hier wel verder.

1 ieder die zich genoodzaakt voelt alle communicatie te lezen.
En eventueel alle foto's die ik heb te komen bekijken die kan langskomen.
1 ieder die mijn kant van het verhaal wil horen mag langs komen.
En als peter het via een forum wil spelen dan moet hij zijn woorden in zijn mail maar waarmaken of eens na gaan denken waar hij mee bezig is, de mail nog eens goed lezen en het gesprek voeren, in plaats van SP politiek te voeren.

Om het forum verder schoon te houden zal ik mij voor voorlopig weerhouden van enig commentaar.
Ik hoop hiermee alleen enige helderheid te geven in wat er momenteel gebeurd.
Waarschijnlijk lost het niets op, maar een andere manier om peter duidelijk te maken dat ie zijn handelswijze moet bijstellen weet ik niet meer.
En het enige andere alternatief wat ik nog zie ik peter laten doen waar hij zo fier over spreekt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 14:15 

Citaat:
Tsja onder andere Cabriobully en arjan kuiper die weten wel wat ik bedoel met als ik belachelijk gemaakt wil worden dan lees ik het topic hier wel verder.

Misschien lees ik het verkeerd maar wat bedoel je hiermee? Dat je hier zwart gemaakt wordt of dat dat op het opelforum gebeurd? Of dat ik je belachelijk maak?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 15:54 

Nou,

Heel verhaal, vind het tof dat je ook jouw verhaal komt vertellen, alleen door het mooi te verwoorden, hoef ik het er niet mee eens te zijn.

Als persoon kunnen wij het niet goed met elkaar vinden door meningsverschillen, dat kan.

Maar om nu je auto te gaan bekijken of je bumper wel danwel niet goed zit, dat gaat me toch te ver. Heb de foto's gezien en mijn vermoeden is bevestigd.

Nu alleen maar op een goede manier oplossen, en tja, peter wil graag zijn verhaal kwijt, en volgens mij is daar een forum voor om advies te vragen. We hebben ook niks verborgen gehouden en je kunt ook het hele verhaal lezen, zelfs dat hij er eigenlijk mee wilde stoppen, hebben we hem toch overgehaald om er "werk" van te maken.
Hoe je dat invuld mag je zelf bepalen.

Kijk ik heb zelf ook een bedrijf gehad, en net door deze gebeurtenissen kan en kun je "coulance" zijn. En beter niet de discussie aangaan en gewoon tot een goed en fansoenlijk accoord komen. Misschien moet je jezelf in de schoenen van deze persoon gaan staan, en dan met een ander beeld ernaar kijken.

Kijk maar wat je ermee doet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 16:26 

ach ja
hij moet maar eens komen met wat ik heb gezegt om hem zwart te maken
mijn enigste woord(kereltje) in de voorlaatste mail

citeer,, het spuiten kost mij minimaal 280 ex bij mijn focwa spuiterij (kereltje)
daar hebben ze tabellen voor om spuitkosten te berekenen

is het enige wat ik na al die mails heb geschreven
ja ronduit beledigend hoor

zoiets kan je toch niet zeggen nadat jke voor 700 euro het schip in bent gegaan?
nee 150 euro had ik met beide handen moetten aanpakken :?
dat zou iedereen doen met volle tevredenheidtoch?

en dan nog dit
dit is een forum voor liefhebbers
en met een link (projecten)
daar kan je je projecten op zetten
leuk voor je medeliefhebbers
en als dan onvorziene problemen in zicht komen
dan mag je ineens niks meer zeggen,,
want dan ga je ineens derden zwartmaken daarmee?
hoe komt die 3e eigenlijk in beeld in zo,n forum
enzwartmaken is niet van toepasing geweest,slechts opties en feiten

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 16:47 

nou ik ben het wel zat hoor eerlijk gezegt
ik stop met deze conversatie
ik moet zeggen,,ik heb nog nooit zoveel steun en medeleven van mensen gekregen
die mij nog niet eens persoonlijk kennen
dit is uniek,dit is echt een vriendenteam
dank julie
verder wil ik nog ff dit kwijt
ik heb zondag op ebay wederom een bumper gevonden en gekocht
weer 400 euro
ik benm nu platzak en spuiten komt er voorlopig niet meer van
maar ik ben godzijdank blij dat ik deze speld in de hooiberg heb mogen kopen
hij stond niet eens te koop,maar als ,,,bijverkoop,bij een asbakembleem
dus niet op ebay zelf gestaan
ik hoop dat dit geen miskoop is
en volgende week zal ik hem thuishebben
hij moet in absolute goede komplete staat zijn
met sleepoog erbij en racegaas en embleem
dat alles had ik bij ilusion niet
slechts een kale bumper
ook die extra kosten
racegaas gekocht 54 euro
embleem 35 euro
heb ik nog niet eens bij die 700 genoemd
en zijn straks zolder spul geworden :oops:
maar dat heeft er ook niks meer mee te maken dat wist ik van tevoren
dat ik dat nodig had bij zijn bumper(dat racegaas en embleem)

ik denk dat ik maar mij een tijdje terug trek van dit alles
ik had eerlijk gezegt een heel mooi idee ervan dat je als calibra freaks elkaar helpen zou
maar ja overal heb je wel wat
ok jongens
heeel hartelijk dank voor julie steun hier
dreamteam is the best
mischien kom ik af en toe nog wel eens lezen hier

en voor de rest die dit leest buiten dreamteam om
maak zelf maar uit wie hier fout is geweest
het intereseert mij niet meer :hand:

en sebas jongen

je hebt het weer geflikt hoor ik zeg dit openbaar
ik stop elke actie tegen jou inzake die k,,,,bumper!
van mij geen last meer
ga maar fijn kerstvieren van je geld
groetjes

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 17:23 

Hoi Calipeter,

Wat doe je nu?

Vindt het heel jammer als je niet meer op het forum komt.
Had stiekem gehoopt dat sebastiaan, dit op zou gaan lossen, dit brengt dan toch een slechte naam met zich mee.

Vind het vaag om zijn eigen bumper als perfect te verkopen terwijl je op foto's goed kunt zien dat het een maandag ochtendbumper is. Zeer onprofessioneel als bedrijf zijnde. maar das mijn mening.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 17:28 

ja jongen
ik moet me niet teveel opwinden
ik ben hartpatient en heb bronchitus
ik heb geen zin meer in ellelange discusie en schuldvraag

ik zal arjan nog een mail sturen
ik heb nog wat spullen die ik julie geven wil
ook voor die ene jongen die de dtm badges zoekt
ik schenk hem een nieuw setje
heb ik hier liggen

dit uit dankbaarheid voor julie toffe club hier
maar zoals gezegt
mn gezondheid gaat voor
ik ga me niet langer beschermen ,in discusies over wie gelijk heeft
tegen zo,n gladjanus
kijk dat is nu een scheldwoord
hehe eindelijk heeft hij gelijk zeg
:whistle:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 18:48 

calipeter schreef:
ik zal arjan nog een mail sturen
ik heb nog wat spullen die ik julie geven wil
ook voor die ene jongen die de dtm badges zoekt
ik schenk hem een nieuw setje
heb ik hier liggen

Je hoeft mij niks te schenken hoor, als dat over mij gaat. We hebben er meer aan als je gewoon ongeacht die bumper toch op het Forum blijft. Mijn inziens is het forum meer dan alléén dit topic toch? :roll:

pSi

Calibra Dream Team

http://www.calibradreamteam.nl

Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]