Beste Allemaal,
Als je door vrienden erop geattendeerd wordt dat je ergens zwart gemaakt wordt dan lees je dat.
Ik wil graag een heel betoog neer zetten over hoe en wat. er is echter 1 probleem.
Als ik de waarheid zeg dan lieg ik volgens mensen, Als ik peter zijn verhaal onderschrijf dan ben ik een leugenaar.
Ik heb peter nadat hij mij in mails duidelijk weg zet als een bepaald soort mens aangegeven dat hij 'niet ik', maar hij met een voorstel moet komen wat eerlijker is dan het voorstel wat hij eerder heeft gegeven.
Elk voorstel wat ik doe wat hij belachelijk vind vermeld hij op het forum om duidelijk te maken hoe triest hij mij vindt, en als ik een ander voorstel maak wat beter is dan wordt er gemeld dat ik niet met hem verder wil kletsen.
Als de bumper in originele staat was dan was er geen probleem geweest, maar hij is in een andere kleur en veel belangrijker hij is niet alleen opnieuw gespoten maar ook aangepast! waarbij ik nooit kan achterhalen in hoeverre. Ik ga ervan uit alleen koplampsproeiers, maar deze opmerking gaat dalijk waarschijnlijk al direct uit zijn verband getrokken worden.
Ik heb hem in mijn laatste mail gemeld dat ik het ongepast vindt als je een oplossing wilt zoeken om dan je bevindingen direct op een forum te knallen.
Als ik problemen heb met een verkoop, en iedereen mag weten dat dat best wel eens incidenteel voorkomt.
Maar dat is met iedereen die spullen verkoopt dan probeer ik altijd een oplossing te zoeken.
Dat doe je denk ik om 3 redenen.
Je naam hooghouden
je klant tevreden houden
Uit coulance omdat er iets mis is gegaan.
Ik heb overigens nog nooit zo een probleem gehad met een verkoop en dat kunnen de meeste wel onderschijven want de enige klachten die ik meestal krijg zijn over pakketjes die niet aankomen, waarbij vaak het opgegeven adres niet klopt of de TNT blunderd en incidenteel een pakketje wat ik over het hoofd zie en wat ergens blijft liggen, terwijl ik geloof dat het al verzonden is.
De hoogte van de overeenkomst en de schadevergoeding houdt stand met deze 3 factoren.
Mijn naam is al besmeurd voordat we over een overeenkomst konden gaan beginnen met praten.
De klant is ronduit 'beleefd grof', kleinerend en intimiderend
en dan blijft er coulance over.
In mijn laatste mail waarin ik nogmaals meldt kom met een voorstel dan praten we verder vermeld ik het volgende
Citaat:
Ik snap je boosheid, maar als IK een probleem heb probeer ik het eerst op te lossen voordat ik iemand zijn reputatie ga besmeuren.
Daarin verschillen we duidelijk van mening.
Toch vindt peter het nodig om direct weer het wijzende vingertje op het forum tentoon te stellen.
Hij meldt mij dat de bumper met 1,7 CM ruimte verschil bij de meeting van de nurburgring stond.
Als iemand hier, en jullie waren met een redelijke groep aanwezig dit kan verifiëren (Laten we eerlijk zijn, zulke dingen vallen echt wel op bij ons allen) dan hoor ik dat graag. Alleen zal niemand reageren want dat is niet het geval geweest.
Verder waarom ik hennie boomkamp niet heb gebeld?
Als ik van het probleem zou afweten had ik dat zeker gedaan.
Als ik nu nog zou gaan bellen.
Tsja onder andere Cabriobully en arjan kuiper die weten wel wat ik bedoel met als ik belachelijk gemaakt wil worden dan lees ik het topic hier wel verder.
1 ieder die zich genoodzaakt voelt alle communicatie te lezen.
En eventueel alle foto's die ik heb te komen bekijken die kan langskomen.
1 ieder die mijn kant van het verhaal wil horen mag langs komen.
En als peter het via een forum wil spelen dan moet hij zijn woorden in zijn mail maar waarmaken of eens na gaan denken waar hij mee bezig is, de mail nog eens goed lezen en het gesprek voeren, in plaats van SP politiek te voeren.
Om het forum verder schoon te houden zal ik mij voor voorlopig weerhouden van enig commentaar.
Ik hoop hiermee alleen enige helderheid te geven in wat er momenteel gebeurd.
Waarschijnlijk lost het niets op, maar een andere manier om peter duidelijk te maken dat ie zijn handelswijze moet bijstellen weet ik niet meer.
En het enige andere alternatief wat ik nog zie ik peter laten doen waar hij zo fier over spreekt.