Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu zo 20 apr 2025, 10:30

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 191 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010, 14:25 

Lijken mij oude skirtz wel

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010, 14:51 

Jij had toch Rieger? Deze lopen wat vlakker, dus minder "gedraait". Rieger heeft helaas niet de juiste skirts die bij mij gaan passen want die zijn allemaal 14,5 cm of 16 cm. Deze lopen ook nog eens tot helemaal onderaan de deur waar ik ook al 2cm mee win. In totaal gaan de skirts dus 5cm omhoog wat net niet genoeg moet zijn maar wat optisch wel mooi moet gaan staan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010, 18:56 

Achterbumper is trouwens echt iets wat ik zoek !
Geen lip, wel bumper.. Niet té

Vind de skirts ook erg mooi!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010, 21:37 

Kleppendeksel, bougiekap en d-riem kap zien er VEEL te netjes uit naar mijn zin Afbeelding

Ziet er mooi uit, al vond ik de oude voorbumper toch wat aparter als deze om eerlijk te zijn. Bougiekap in wagenkleur spuiten en de letters polijsten tot ze er als spiegels uitzien.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010, 22:01 

Ik heb nog een kapje liggen in de kleur van de wagen maar weet nog niet of dat deze erop komt aangezien het kleppendeksel en d-riem kap nog worden gepoedercoat 8-)

En wat de bumper betreft, ik vond en vind het nog steeds een hele mooie bumper maar wat niet is dat is niet :|

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010, 22:04 

welke skirts heb je er nu onderzitten dan?

Als ik bij de mijne kijk dan zit er volgensmij niet z'on groot verschil tussen de skirt en de voorbumper.

Afbeelding

Afbeelding

En die van mij zijn toch rieger.

Voor de rest ziet het er wel netjes uit zo met de intercooler in het onderste gat.

Jos

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010, 22:42 

Ik heb er nu skirts onder zitten die elke fabrikant weer anders noemt. Het meest voorkomend is de naam "wave".

Maar er liggen hier nu 2 setjes Rieger skirts in de werkplaats en bij jou staan ze dus wel super! 8-) Kun je voor mij eens de hoogte opmeten aan de kopse kanten en een datail foto maken hoe het zit bij de deuren?
Het is natuurlijk onzin om inderdaad weer nieuwe skirts te gaan kopen als de juiste hier al liggen :roll:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010, 23:16 

Zal wel ff foto's maken van het weekend.

Hij staat nu lekker warm en droog in zijn garage dus moet er ff tijd voor maken.

Jos

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 27 feb 2010, 17:12 

voor de Rieger infinity skirts heb je (voor de calibra) 2 uitvoeringen en daar zit het verschil in hoogte in....
de ene is voor 15 en 16 inch velgen (geen echtra kenteken registratie) en de 2e versie is voor 17 inch en groter en daar diende WEL een extra registratie in het register voor gemaakt te worden.
Beide varianten hebben dus ook eigen bestelnummers van Rieger. het grootste verschil zit hem dus ook in de hoogte van de skirt ;)

laat even weten welke van de 2 varianten je zou moeten hebben dan geef ik je de juiste nummers ff

verderz... goed bezig met de cali!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 02 maart 2010, 20:37 

Hey Arnold, van die verschillen was ik op de hoogte ;) Hoop alleen dat Jos me nog even die hoogte doorgeeft :oops:

Vandaag in ieder geval de sleutel om kunnen draaien en hij loopt, hij loopt netjes, hij lekt niet, tikt niet dus zover alles perfect 8-)
Zoals vele van jullie weten had ik altijd een hele vervelende piep in m'n audio zitten die maar niet weg ging. Wat ik ook deed, die piep bleef mee gaan op het toerental. Nu heb ik het blok omgebouwd en wat denk je? De piep is ook weg, hahaha :lol:
Zal binnenkort wat foto's plaatsen ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 191 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]