gisteren een interieur weest gaan ophalen.
@:Da P bedankt

nieuwe remschoenen gemonteerd.

schijf en klauw er terug op.

heeft ooit muziek ingestaan,dus alle overbodige draden eruit

ook het interieur eruit gesmeten.

ook maar de benzinetank er onderuit gedaan(geen foto van)
toen konden we goed bij het achter dif komen.

benzinepomp en filter ook maar gedemonteerd.

deksel eraf gedaan om te kijken of er geen schade is aan de tandwielen.

ik zit dus met het volgend probleem;
om de auto te herduwen moet met 2 serieus hard duwen.
dus heb ik mij geinformeerd en hebben ze mij gezegd om de 4 wielen van de grond en met de cardan te draaien.
nu heb ik dit gedaan en draaid redelijk soepel en draaien beide achterwielen rond,alleen op een gegeven moment blijft 1 wiel stilstaan en gaat het draaien vele moeilijker.
nu is de vraag is dit normaal of niet?
moet normaal als je aan de cardanas draait beide achterwielen niet constant ronddraaien?
nog maar een vraagske:als je wielen van de grond zijn en je plaatst de versnelling in 2de,is het dan mogelijk om met de voorwielen rond te draaien? (het is maar als je je auto op een helling plaatst en je zet hem in versnelling dan blijft de auto ook staan,of is dat alleen als hij met beide wielen op de grond staat)
bij het achterwiel verhaal moet ik zeggen dat ik dat ook hetzelfde heb, en bij mij is dit nooit anders geweest, dus kan je er denk ik wel vanuit gaan dat dit goed is, anders is het bij mij ook fout .
Ik denk dat als je de auto in versnelling zet dat het zeer moeilijk wordt om je voorste wielen te draaien, mits je superveel kracht hebt om het wiel door de compressie van je blok te duwen snap je?