en hierbij me laatste update wat betreft de v6 ophanging en remdelen.
afgelopen vrijdag was het dan zover. me nieuwe ophanging en remdelen kwamen onder me calibra. had hier speciaal vrij voor gevraagd op het werk en gelijk bij mij op de zaak een brug gereserveerd zodat ik overal goed bij kon komen. helaas begon me dag wat minder aangezien ik eerst naar de spuiter toe moest omdat ik de avon ervoor een trekhaak een kusje heb gegeven met me voorbumper. resultaat: gigantische plakaat plamuur met lak van me bumper af

.(nu weet ik gelijk waarom me lak op de bumper begon in te scheuren).
na di bezoekje ben ik begonnen met alles uitladen uit de cali en begonnen met aan de voorzijde nieuwe wiellagers in te persen. hierna de complete voorkant losgetrekken en hiervan mijn schokdempers en toplagers overgezet naar de nieuwe ophanging aangezien ik deze 3 maanden terug rondom heb vernieuwd. nu dahct ik dat ik gelijk de orgienle irmscher verlagingsveren erbij had zitten, maar niets was helaas minder waar. want eenmaal de compete voorkant dichtgebouwd te hebben stond de calibra zo goed als op orginele hoogte

. dus deze kon weer uit elkaar en mijn eigen veren er weer onder.
hierna de achterkant eronder gebouwd en remmen in elkaar gezet en kon dan uiteindelijk om 23.00 uur het licht van de werkplaats uitdoen. (was om 08.15 op de zaak).
maar ik mag zeggen het resultaat mag er wezen en op naar me volgende projectje: die Rieger Infinity diepe versie spoilers met nieuwe voorbumper naar de spuiter brengen en monteren.
hierbij de foto`s van de ombouw:
donderdag avond auto volgelegd

voorkant losgehaald

ophangingsdelen uitwisselen

[img]http://lh5.ggpht.com/_PUlZg4OIXM0/S646MOmqG_I/AAAAAAAABg8/axf_eVZ_cnk/s640/Foto0294.jpgimg]
remmen voorzijde in elkaar gezet

voorkant dichtgebouwd en staat mij veel ste hoog

en de volgende dag het eindresultaat

en me schade op de bumper (is nu een grotere plek geworden als op de foto)

grtz bjorn