Zet hem hier tog maar neer
Wegens aanschaf calibra v6 me 8klepper de deur uit:(
Het gaat om een calibra uit 1995 uit finland. Heb hem ruim 1,5jaar in bezit gehad.
Hij heeft 173xxxkm gelopen staat nu stil omdat hij niet verzekerd is. Hij rijdt wel gewoon en start zoals het hoort.
Wat ik tot nu toe zover weet moet er een motersteun vervangen worden. En het zonnedak werkt niet helaas, en de dakhemel is ook niet alles meer.
De auto heeft grote beurt gehad, een nieuwe vooruitlaat, nieuwe remcilinder nieuwe radiateur, de achterschokbrekers zijn ruim 3kwart jaar oud.
De remschijven+blokjes zijn ook zo rond de 3 kwart jaar oud zijn toen der tijd nieuw vervangen. Zit ook een redelijk nieuwstuurhuis in. Zit ook een nieuwe start moter in van krap 1 maand oud en een redelijk nieuwe dynamo.
De orginelen hoedenplank + onderdoek van de kattenbak komt er weer terug in, de muziek instalatie verkoop ik er niet bij. Die gaat na de v6 verhuizen.
De auto heeft wel her en der wat gebruikers schaden. De voorbumper dat kapje heb ik wel maar dat zat er toen der tijd ingekit. En de achterklep zit een deuk in.
Hier zijn de foto's:

In de koplampen zit xenon van 8k en stroboscoop.

Standaart achterlichten zitten erbij.
Vraagprijs is rond de 1200 maar daar valt nog makkelijk over te praten.