Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu za 19 apr 2025, 22:54

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 19 jun 2011, 19:11 

Voor de fun nog even de berg gedemonteerde onderdelen inclusief dikkere downpipe, nieuwe delen en links onder het zwarte doek de winterwielen.

Afbeelding

Zoals ze dan vlak voor een reclameblok in een documentaire zeggen.. "End of part 1" :mrgreen:

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2011, 21:13 

Daar komtie dan...

Ruim een maand later wil ik uit het werk naar de bushalte lopen en denk zal ik nou wel of niet even langs de auto gaan... toch maar goed dat ik het gedaan heb want de delen die ik eerder deze week klaar zag staan waren nu geschuurd en waar nodig geplamuurd dus er komt schot in de zaak.
Merkwaardig genoeg komen nu (fingers crossed) alsnóg de goede wielkuiphelften deze kant op, dit keer via de plaatwerker zelf! Het is even afwachten of het niet een herhaling gaat worden maar zo nee dan gaat er volgende week flink doorgewerkt worden :wors
Hieronder alvast de vanmiddag gemaakte foto's:

Waar bij mijn vorige Calibra hier een flink stuk ingelast moest worden bleek het bij deze nog goed te zijn:

Afbeelding

... en aan de andere kant bleek er toch rottigheid te zitten

Afbeelding

Wat oppervlakteroest die weg gewerkt moest worden

Afbeelding

Voorschermen klaar voor de verfspuit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorbumper zo goed als klaar voor de primer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sleepoogkapje

Afbeelding

Motorkap

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 30 aug 2011, 21:16 

InjectTheVenom schreef:
Sterker nog, gister is hij ermee begonnen en vanmiddag toen ik uit mijn werk kwam waren er 2 exemplaren klaar:

Afbeelding

ze blijven mooi he op de foto :clap:

zo iets maak ik in een handomdraai
waren ze trouwens goed ?

als er iemand zoiets nodig heeft vraag het gerust ik ben niet duur vraag maar aan wilem
ik kan eigenlijk alles maken wat van ijzer rvs brons of andere moeilijk te verspanen materiaal

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 01 sep 2011, 18:47 

Ik vrees van niet maar dat komt door mijn eigen ontwerpfout :oops: Wilde hem stevig aan draaien zodat hij niet los kwam en toen brak het kopje af waardoor het overgebleven schroefdraad nog steeds op zijn plek zit en niet los wil komen.. moet nog even kijken of er wat aan gedaan kan worden.

Heb vandaag trouwens weer een paar nieuwe goodies binnen gekregen, te weten: slotloze deurgrepen (achterdeuren Vectra A), slotpin en windhaak van de motorkap. Die laatste 2 wil ik laten verchromen om een beetje meer bling onder de kap te hebben.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 01 sep 2011, 21:55 

ff eruit draaien met een lingse tap is denk ik de beste oplossing
ga er geen andere draad in tappen dan krijg je metaal spanen in je blok of waar dat ding ook zit

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2011, 21:30 

Vandaag weer op ziekenbezoek geweest en de slotplaat, veerschotels (spuuglelijke @*#% sjonnie veerpootbrug is er meteen EINDELIJK af, kan de zo goed als nieuwe OEM inlaatkap tenminste geplaatst worden :pray: ) plus de aangrenzende randen hebben een prachtig glanzend nieuw lakje er op, de bodem en ruimtes achter de voorschermen zijn tegen roest behandeld, diverse plekken aan de rechterkant staan in de primer en de vulhals opening is "under construction".

Maandag terug voor foto's!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011, 19:20 

Krijg nou wat we zijn al zo goed als klaar :shock: !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SIKE :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]