Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu di 08 jul 2025, 17:13

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012, 21:37 

En weer verder 8-)
Vandaag weer even flink wat gehobbyd
Achteras er onder uit. Voorpoten om gewisseld.
Dus nu hopelijk iets betere remweg want orgineel vond ik het niet na wens ;) Dus dit komt allenmaal goed uit. Alleen Jorrit je moet nog keertje die stel moer ding of wat het ook is keertje na Arjan komen brengen of meenemen na de meeting :twisted: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De voorpoten met de andere remschijven + klauwen + koni's + verlagings veren
Afbeelding
Toen waren de veren er achter onderuit 8-)
Afbeelding

Morgen de andere achteras eronder die uitgelijnd kan worden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2012, 18:34 

En weer verder.
Wat een gedoe :evil: Was de moer van des tabilisatorstang vergeten erop te draaie..... oftewel wiel kwam los en heeft me zijscherm wat schade aangebracht :doh: :angry-fire: Ik controleer nu voortaan mooi alles voordat ik de auto van de brug doe. Ik wou denk ik alles te snel af hebben-.- Maar het zit er eindelijk onder!!!!!! Ook dankzij Arjan en Roy zijn hulp en Manon heeft ook wat geholpen :mrgreen:
De schade is gelukkig wel te maken alleen is weer extra kosten :cry:
En Heb nu even tijdelijk de winter banden van Arjan er op mogen zetten omdat me orginelen velgen niet meer passen :doh: Dus Thx Arjan! Nu de oude winterbandjes/velgen van Jorrit zijn auto eronder zodat ik tijdelijk rond kan crossen en nieuwe velgen kan zoeken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Schade :cry:
Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2012, 19:47 

Het was de fusee die je niet had vast gezet met die lelijke schade als gevolg. Als je het positief bekijkt, het kan beter voor de deur gebeuren dan tijdens het rijden...

Al met al goed bezig geweest! ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2012, 20:49 

Aha oops :lol: en ja gelukkig voor de deur en niet op de weg of andere schade

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 21 jul 2012, 01:04 

Zojuist nog even de bandjes gewisseld 8-) Alleen als ik iets te hard over een drempel rij hoor ik me spatscherm dat de band er tegen komt :evil: Moest dus rustig aan over de drempels

En maandag middag word de wagen uitgelijnd 8-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2012, 17:53 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En helaas schade :twisted: :twisted: :twisted:
Afbeelding
Eerst keek de monteur erna en daarna zovan oh shit jammer dan.... en er niks van zeggen tot ik me mondje rustig open deed :naughty: Word gelukkig na de vakantie gemaakt is iets van niks maar ziet er niet uit zo. Ongeveer 2a3 maanden ofzo me auto gespoten en ik loop alleen maar deuken en krassen en dergelijke op :evil: Word onderhand weer opnieuw spuiten als dit zo door gaat.....
Me zijscherm....door mijn eige schuld :cry: Het dak, achterbumper, en de onderkant van de wagen onder de deuren... en bij de bijrijders kant zitten 2 deuken :roll:

En voor de gene die er verstand van hebben de gegevens ik snap er echt geen ene hol van :roll:
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 aug 2012, 16:25 

Vandaag de auto terug gekregen van de spuiter van de kleine schade van het uitlijnen. Kreeg te horen dat me auto of een gare lak kwaliteit heeft... of slechte voor bewerking. Oftewel me auto lijkt netjes zo op het oog... tot de roest bij bijv de dorpel waar de auto zijn krachten kwijt kan weet zo even niet hoet dat heet.... maar daar roest het nu dus lekker onder de lak :cry: had ik al wel verwacht... maar ze zeiden tegen me dat het echt slechte kwaliteit was.
Daardoor ga ik de auto na sevenum schorsen en wss een stalling zoeken :cry: of iets verzinnen hier thuis wat niet al te gek kost..... Want ik ga met het besparen van bijv. de wegenbelasting het geld in een potje stoppen zodat ik zo snel mogelijk me auto kan laten herspuiten :evil: Ik ben er behoorlijk sjagerijnig van dat ik ook even niet me auto wil zien ofzo :twisted: Tot hij er weer perfect bij staat dus ik twijfel ook met welke auto ik ga komen bij sevenum.

Oftewel me calibra gaat zoiezo weer een heletijd stil staan :cry: Heb geen geld boom. En leuke dingen wil ik blijven doen helaas.

En ik heb ook nog een auto gezien die voor mij gespoten was.... Daar kon ik ook wel om janken hoe die eruit zag, was een tigra... de achterschermen na 1 jaar waren al weer zo rot als iets en de kwaliteit van de lak was ook 100x drama oftewel ik ga NOOIT meer bij een pool of what ever me auto spuiten!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 23 aug 2012, 20:24 

Balen Maurice! Wel leuk hoe je alles hebt neergezet, hele verhalen maar het heeft wel iets vind ik :lol:
Wel tof om te lezen dat je ondanks alle tegenslag nog net zo gek bent van Calibra als de laatste keer
dat ik hier was ingelogd. Heb zelf ook nog steeds de 4x4 turbo, alleen nu ff zonder turbo zeg maar haha

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 23 aug 2012, 20:31 

Het houdt het forum levend haha :D En idd is erg lang geleden dat je volgens mij online was :lol: Hoe gaat het nu met je auto verder op de turbo na dan?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 23 aug 2012, 20:37 

Cali is in zeer goede staat, zeg maar nieuwstaat 8-) Maar daarvoor staat hij ook in een afgesloten maar goed
geventileerde garage, precies zoals ik altijd al wilde voor m'n kindje ;)

Kwam net tot de ontdekking dat ik een slordige 2 jaar niet meer online ben geweest, shame!!! :whistle:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]