O ja, wat de pakking betreft ben ik nog niet voorzien Arjan. Maar ik wil alle pakkingen vernieuwen, dus set is beter. Wat dat betreft heb ik nog mazzel, want een maatje van me werkt bij een autogarage en kan dat soort dingen met korting inkopen. Ik weet alleen nog niet of het prijsverschil tussen "gewone" koel/turboslangen of siliconen erg veel is, anders koop ik die eventueel eerst standaard ipv siliconen. Het gaat ook niet om alle slangen die vervangen moeten worden, ik heb er in principe aan een paar al genoeg om veilig de winter mee door te komen als ik eens de weg op moet.(Die tweede auto moet ik ook nog steeds aanschaffen, want eigenlijk is het zonde om 's winters met de Cali te rijden, hoe gaaf dat ook blijft elke keer

) Ik kwam na alle tussendooraankopen (en natuurlijk ook de carrosserie) ook nog eens tot de schokkende ontdekking dat m'n bankrekening bijna tot het minimum is teruggebracht , en dat is helemaal het geval na alle aankopen die er nog aankomen. Dat wordt dus even tijdelijk selectief zijn, want ook bij TurboPauluz is het sluipende crisismonster aanwezig