Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu di 08 jul 2025, 21:08

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009, 21:43 

Jaja, ze zijn er weer. Stalen uitlaatspruitstuk pakkingen. Niet meer leverbaar bij de dealer, hier wel weer te bestellen ;)

Afbeelding

Afbeelding

Prijs per uitlaatpakking zonder eventuele verzendkosten: 19,50 euro

Ook de bekende spatplaat carterpan pakking te koop. Hierop zit de rubber pakking gevulkaniseerd wat lekken helpt te voorkomen, stukken beter als de dubbele kurk uitvoering! En uiteraard goedkoper als de bekende adressen ;)

Afbeelding

Prijs per carterpan pakking zonder eventuele verzendkosten: 52,50 euro

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 10 okt 2009, 15:57 

Geweldig! Wat kosten ze bij jou Arjan? En toch niet betalen via Ebay he? :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2009, 12:18 

Stom, ik had begrepen dat ie natuurlijk inbegrepen zit bij zo'n complete pakkingsset. En die schijnen dus nog wel leverbaar te zijn. Althans, bij Cremers in Schagen.Ik bestelde nog wel eens wat bij Bethlehem in Den Helder, maar daar krijg je 9 v/d 10 keer te horen dat het niet meer leverbaar is (In heel Nederland), en dan blijk je in Schagen "gewoon" allerlei onderdelen nog te kunnen krijgen. Simpelweg ook even in het bestand kijken van Opel Nederland, en ze komen 9 v/d 10 keer gewoon aan de spullen waar jij dan om vraagt. Maar volgens mij ben je hier op het forum wel degene die een Calibra turbo-winkeltje thuis heeft, top hoor! ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2009, 21:46 

Haha, ik heb een Calibra winkeltje van 400M2 :lol: Zal wel eens een fotootje plaatsen van m'n werkplaats/clubhuis :lol:

En deze pakkingen heb ik los liggen, niet in een set. Maar ben je al voorzien?

Ik zal dit topic trouwens ook maar even gebruiken voor andere artikelen. Nu ook leverbaar: de carterpan pakkingen die niet lekken*. Exact dezelfde als die van Mathijssen alleen dan goedkoper ;)

* Montage fouten, slecht onderhoud, misbruik in de ruimste zin van het woord voorbehouden :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009, 17:53 

OMFG :shock: 400 m2 eigen terrein/opslag voor Calibraonderdelen? Hebben we hier te maken met Hennie Boomkamp2 :lol:
En dan heb je niet eens plaats voor de zeer geliefde siliconen slangen (op z'n Haags, of Helders, whatever) "voor weinig" ? ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009, 18:20 

O ja, wat de pakking betreft ben ik nog niet voorzien Arjan. Maar ik wil alle pakkingen vernieuwen, dus set is beter. Wat dat betreft heb ik nog mazzel, want een maatje van me werkt bij een autogarage en kan dat soort dingen met korting inkopen. Ik weet alleen nog niet of het prijsverschil tussen "gewone" koel/turboslangen of siliconen erg veel is, anders koop ik die eventueel eerst standaard ipv siliconen. Het gaat ook niet om alle slangen die vervangen moeten worden, ik heb er in principe aan een paar al genoeg om veilig de winter mee door te komen als ik eens de weg op moet.(Die tweede auto moet ik ook nog steeds aanschaffen, want eigenlijk is het zonde om 's winters met de Cali te rijden, hoe gaaf dat ook blijft elke keer 8-) ) Ik kwam na alle tussendooraankopen (en natuurlijk ook de carrosserie) ook nog eens tot de schokkende ontdekking dat m'n bankrekening bijna tot het minimum is teruggebracht , en dat is helemaal het geval na alle aankopen die er nog aankomen. Dat wordt dus even tijdelijk selectief zijn, want ook bij TurboPauluz is het sluipende crisismonster aanwezig :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009, 20:47 

TurboPauluz schreef:
Hebben we hier te maken met Hennie Boomkamp2 :lol:

Uhm, nee, ik lijk totaal niet op hebo..........

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2009, 14:12 

LOL,

hahaha in de verste verre niet

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2009, 06:16 

TurboPauluz schreef:
OMFG :shock: 400 m2 eigen terrein/opslag voor Calibraonderdelen? Hebben we hier te maken met Hennie Boomkamp2 :lol:
En dan heb je niet eens plaats voor de zeer geliefde siliconen slangen (op z'n Haags, of Helders, whatever) "voor weinig" ? ;)

hebo 2 vind je in iedere woonplaats wel,slopen op een kampje :D :D
ikzelf in mijn schuurtje heb nog een mooiere hebo :doh:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2009, 14:44 

Wat al die kampjes met (Cali)onderdelen betreft zit ik niet zo goed hier in Den Helder, hier rijden er nog maar een paar rond. Voor zover ik weet ben ik hier de enige met een turbo, en er rijdt nog een hele mooie donkerblauwe V6 rond....en dat was het dan ook wel hier. 8-)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]