Calibra Dream Team

Welkom op het Forum
Het is nu di 21 okt 2025, 15:22

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009, 18:19 

Thanks voor de reacties allemaal :D

Via een blog op Hyves hou ik een beetje bij hoe het gaat met de vorderingen. Heb de plasma tellerbladen besteld, en eerdaags wil ik ook eens kijken voor andere koelvloeistofslangenset en turboslangen, liefst siliconen. Had al wat gezien op Mtech, maar zijn behoorlijk prijzig nog :shock:

Blog te volgen via Hyves onder de naam Pauwwie (met dubbel w dus)

Volgende wat gedaan moet worden is de schokbrekers voor overzetten en daarna nog de cylinderkop demonteren, die gaat voor de revisie ivm sludge :cry:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 06 okt 2009, 19:22 

Ik zal binnekort ook eens een kijkje nemen, ben benieuwd.

Wat Mathijssen betreft, alles wat hij verkoopt kun je elder ook krijgen tegen veel betere prijzen, het is soms alleen even zoeken...

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 10 okt 2009, 15:46 

Haha, die Cali van je kwam me al bekend voor Wil ;)

Had via MTech al de caterpakking binnen (die nooit meer lekt......beweren ze?) alleen heb nogal wat problemen met het bestellen van de plasma tellerbladen in Duitsland. Geld gestort via de rekening in Berlijn, maar kon het lange nummer van internetbankieren via het buitenland (Nederland dus) niet plaatsen, en had het geld gestort via de "nationale" weg (en dus kortere rekeningnummer). Stabilisatorstang is weer als nieuw na een behoorlijke slijptolsessie en netjes in de verf zetten :lol: , evenals de olieleidingen, die moeten alleen nog ff knap in de warmtebestendige zwarte spuitverf. Er komt hoe langer hoe meer schot in, en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik weer kan rijden :D Zag ook al iets staan over de stalen pakkingen die niet meer leverbaar zijn via Opel, dus daar kom ik nog op terug. Weet ff de naam niet meer, maar had ze ergens zien staan hier op de site bij iemand. En nog steeds druk op zoek naar (liefst siliconen) koelwaterslangen en turboslangen. Dat Ebay vind ik maar een drama hoor! Helemaal als je geen creditcard hebt zoals ik, maar enkel en alleen een pinpas met internetbankieren, dus Ebay in Engeland zal naar mijn idee wel niet veel beter zijn? Affijn, we hebben nog even...het nieuwe (voorjaars/zomer)seizoen duurt nog lang namelijk ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2009, 21:36 

Ik betaal mijn ebay aankopen internationaal altijd met IBAN nummer en BIC code. Werkt perfect en als je dus bij betrouwbare kopers koopt (zoals de bedrijven die ik je aangaf voor je siliconen slangen) dan gaat dat absoluut niet verkeerd ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009, 18:29 

Doe jij dat dan via je driecijferige creditcardnummer Arjan? Met internetbankieren (de enige manier hoe ik het kan) lukt het namelijk niet omdat dat internationale nummer te lang is :shock: Heb van m'n duitse vrienden ook helemaal nog geen reactie gehad dat het geld is binnengekomen betreffende de plasma tellerbladen :x Ik heb er ff een tijdje mee zitten klooien, maar ik kan na allerlei pogingen nou niet bepaald zeggen dat het geweldig lukte met dat Ebay :cry:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009, 20:01 

E-Bay betalingen doe je normaal gesproken met een creditcard of via paypal. De laatste is ook een beveiligde manier van betalen, kan je ook je hollandse rekeningnummer voor gebruiken. Erg handig! :)

pSi

Calibra Dream Team

http://www.calibradreamteam.nl

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 19:45 

Heb vanavond nog even m'n rekening gechecked, en het bedrag voor de plasma tellerbladen staat weer keurig op m'n rekening :shock: Dat wordt dus toch een andere manier zien te vinden om aan die dingen te komen. Jullie zijn hier toch best razend enthousiast over deze manier van betalen las ik, maar geef mij dan toch maar het old school internetbankieren naar een nummer wat niet langer is dan een nationaal banknummer ipv IBAN nummer (te lang nummer om te plaatsen). Maar goed, heb een mailtje gestuurd naar het Nederlandse bedrijf, de naam is me even ontglipt (die met de link kwam waar ik deze tellerbladen tot 280 km/h nog wel kon bestellen, in Duitsland) met de vraag of er geen andere mogelijkheid is om hieraan te komen. :? ( Ervan uitgaande dat deze niet in het assortiment zitten bij Arjan.) Had al gekeken via Google voor tellerplaten tot 280 km/h, maar het lijkt erop dat deze hier in Nederland toch behoorlijk schaars aan het worden zijn :o

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 20:13 

Maar een IBAN nummer is toch precies hetzelfde? De naam en type bank zijn er ook in gestopt dus zou goed moeten komen.

Dit is mijn IBAN nummer: NL98RABO.0135.6639.46 Hoewel die in Duitsland wel iets langer zullen zijn is het verder identiek.

Je moet met internet bankieren wel "buitenlandse overboeking" kiezen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009, 19:51 

Dat van "buitenlandse overboeking" is wel een goeie idd :o Ik kreeg het namelijk niet voor elkaar omdat het IBAN nummer in Duitsland te lang was om te plaatsen. Vandaar dat het voor mij onmogelijk was om op deze manier te internetbankieren met desbetreffend bedrijf aldaar. Ik zal eens kijken of er bij opties (zit zelf bij de Fortisbank) ook "bankieren naar buitenland" als optie bij zit. Hoogst waarschijnlijk is het dan wel mogelijk om een langer nummer te plaatsen :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009, 20:19 

100% zeker en dan wordt overboeken een stuk makkelijker :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]