Haha, die Cali van je kwam me al bekend voor Wil
Had via MTech al de caterpakking binnen (die nooit meer lekt......beweren ze?) alleen heb nogal wat problemen met het bestellen van de plasma tellerbladen in Duitsland. Geld gestort via de rekening in Berlijn, maar kon het lange nummer van internetbankieren via het buitenland (Nederland dus) niet plaatsen, en had het geld gestort via de "nationale" weg (en dus kortere rekeningnummer). Stabilisatorstang is weer als nieuw na een behoorlijke slijptolsessie en netjes in de verf zetten

, evenals de olieleidingen, die moeten alleen nog ff knap in de warmtebestendige zwarte spuitverf. Er komt hoe langer hoe meer schot in, en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik weer kan rijden

Zag ook al iets staan over de stalen pakkingen die niet meer leverbaar zijn via Opel, dus daar kom ik nog op terug. Weet ff de naam niet meer, maar had ze ergens zien staan hier op de site bij iemand. En nog steeds druk op zoek naar (liefst siliconen) koelwaterslangen en turboslangen. Dat Ebay vind ik maar een drama hoor! Helemaal als je geen creditcard hebt zoals ik, maar enkel en alleen een pinpas met internetbankieren, dus Ebay in Engeland zal naar mijn idee wel niet veel beter zijn? Affijn, we hebben nog even...het nieuwe (voorjaars/zomer)seizoen duurt nog lang namelijk