Na vele maanden hier niet meer aanwezig geweest te zijn en m'n Cali al die tijd geschorst cq in een lange
winterslaap, heb ik laatst de turbo van het blok gedemonteerd. Turbo heeft z'n beste tijd gehad, en nu
kreeg ik een tip om eens naar Haarlem te gaan (weet zo ff niet de naam van het revisiebedrijf). Daar kreeg
ik te horen dat ze hun handen (lees: het bedrijf waar ze zaken mee doen) niet meer willen branden aan een
turbo van een Calibra

Gelukkig waren ze wel zo vriendelijk om met 2 telefoonnummers te komen van
mensen die me wel verder zouden kunnen helpen. Beide heren gesproken, waarvan er 1 vast wel bekend
is bij sommige mensen. Kwam ik ook bij toeval achter toen ik belde
Komt in het kort op het volgende neer:
Optie 1: Opsturen naar deze meneer. Voor 1200 euro wordt het komplete binnenwerk vervangen.
Optie 2: Gereviseerde (andere) turbo voor pak hem beet 1350 euro (uit Duitsland)
Optie 3: Oude turbo opsturen en afhankelijk v/d staat gereviseerd voor maximaal 1000 euro.
(ook dit gebeurt in Duitsland)
Mijn vraag is wat jullie persoonlijke ervaringen zijn bij een kapotte turbo (recent) en of jullie goede
ervaringen hebben betreffende revisie? Nieuw is uiteraard altijd beter, maar optie 1 en vooral 3
klinken financieël iets aantrekkelijker. Maar dit wil ik alleen doen als dit een goede vertrouwde
optie is. Misschien heeft 1 van jullie een goede suggestie, of een goed adres waar dit knap gebeurt?
Ben er te lang uit geweest en weet even niet meer de (beste) optie (s)
Groeten Paul, Den Helder.