Hallo,
Ik heb hier een 2.0ne (8v). Deze heb ik rijdend geparkeerd voor mn deur op vrijdagnacht, daarna niet meer mee gereden, op dinsdag mn autoradio ingebouwd dmv de stekkertjes inpluggen dus niks doorverbinden enzo, toen de auto niet gestart, wilde hem op donderdag meenemen en hij startte gewoon, even laten lopen en tegelijkertijd het frontje van mn radio zoeken en erin willen klikken. Opeens leek het net of hij op 3 cilinders liep, een beetje gas bijgeven maar geen reactie... hij bleef beroerd lopen. Daarna afgezet en hij wilde niet meer starten.
Het volgende al gedaan...
1. Benzinetank gedemonteerd om door te spoelen daar deze auto geruime tijd had stil gestaan en misschien dat en vlokvorming zou zijn opgetreden. 2. Brandstofpomp werkt. 3. Brandstoffilter is nieuw eronder gezet. 4. Nieuwe verdelerkap. 5. Nieuw rotortje erin. 5. Nieuw brandstof relais erin omdat dit zou samenhangen met de computer die de inspuiting regelt.
Het volgende gebeurde:
Motor wilde wel aanslaan maar dan alleen met lang doorstarten maar stopte ook gelijk weer, het leek net of er geen "power" in zat.
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik in godsnaam nog moet gaan zoeken, ik heb deze calli net en nog maar 500km mee gereden, en nu al is mn plezier vergald... Owja, BJR '92-02
Alvast bedankt!!!!
|